top of page
Search

!דבר אחד שלא ידעתם עליי ותופתעו ממש לגלות

דבר אחד שלא ידעתם עליי ותופתעו ממש לגלות!

כולם מסכמים שנה בימים אלה, משתפים ומספרים מה היה ומה יהיה, מה עשו ומה רוצים לעשות... אני רוצה לסכם שנה ולהתחיל שנה חדשה בלשתף אתכם בדבר אחד שלא ידעתם עליי: אני אוהבת ביקורת. נו, אז אתם מופתעים או לא? כן, אני אוהבת ביקורת. רוב האנשים שונאים ביקורת, נמנעים ממנה, מתגוננים כששומעים אותה, לפעמים אפילו תוקפים במקום להקשיב, אבל אני ממש אוהבת ביקורת.


נכון, לא תמיד הביקורת חיובית ולא הכל מושלם וקצת קשה לשמוע "דברים שליליים על עצמך" כביכול. אני רושמת "כביכול" כי בעיניי זה לא באמת שלילי. זה כל כך מעניין אותי לשמוע מה אתם חושבים. בעיניי ביקורת זה כלי לשיפור עצמי. אני תמיד רוצה להשתפר עוד ועוד כדי שאוכל לעזור לכם בצורה הכי טובה שיש ליצור את הבית הכי מדהים שיש בשבילכם, באמצעות המוצרים הייחודיים שאני מעצבת עבורכם.


אחת ההשראות שלי כשאני מתחילה לעצב מוצר חדש, היא אתם, הלקוחות. כשמדובר בעיצוב בהתאמה אישית זה ברור וזה חלק מהעניין לגמרי, כי אני מגיעה לבית הלקוח/ה ושם מתחיל תהליך עיצוב אישי וממוקד בלקוח/ה המסוימ/ת (בקרוב אפרסם עוד כמה פרויקטים חדשים כאלה שימחישו לכם למה אני מתכוונת), אבל גם כשאני מעצבת מוצרים חדשים לקולקציה הבאה של הסטודיו אני חושבת עליכם: מה חסר לכם, מה הייתם רוצים, מה יעשה לכם טוב ומה יעזור לכם להרגיש טוב בבית ולעצב אותו כך שיהיה חלומי ולא פחות!


שכל כך תאהבו את הבית שכשתצאו לחופשה רק תרצו לחזור! שכל כך תאהבו את הבית שכל יום מחדש תרגישו אנחת רווחה, אושר וחיוך על פניכם. שכל כך תאהבו את הבית שכל פעם מחדש יהיה לכם כיף לארח! ותתחילו לחפש תירוצים להזמין אנשים ;) זה מה שהמוצרים שלי עושים, הופכים את עיצוב הבית שלכם לוואו! וכדי שאמשיך לעשות את זה הכי טוב שיש אני רוצה לשמוע אתכם.


אז בקיצור: אני אוהבת ביקורת ואני רוצה לסכם את השנה שלי איתכם, ולדעת מה אתם חושבים? מה אהבתם ומה לא? ומה הייתם רוצים עוד? או מה עוד לא היה ואתם רוצים?? או אולי איזה חלום בעיצוב הבית שלכם? או רעיון שדמיינתם ולא הצלחתם להוציא לפועל? או סתם משהו שבא לכם להגיד לי. קחו הזדמנות מיוחדת: ספרו לי ושתפו אותי בחופשיות, כי הדעה שלכם באמת חשובה לי. אפשר כאן בתגובה / בהודעה / במייל, מה שנוח לכם!

נו, אז מה אתם חושבים?

בתמונה: אני ובאלבי. צילום: יניב גבאי האלוף!!!


0 comments
bottom of page