top of page
Search

?מה זה עיצוב מוצר בהתאמה אישית

גם אתם עוקבים אחרי מגזיני עיצוב ולא מבינים איך הכל ניראה מושלם בתמונות ולמה אצלכם בבית זה לא ניראה ככה?

בא לכם להפוך את הבית למקום החלומי שאתם מדמיינים אבל אתם חוששים שתצטרכו להוציא מלא כספים ובסוף זה יצא לא משהו בכלל?


ולמי יש זמן להתעסק עם זה???


אני מציעה לכם לקחת את הבלאגן ולהפוך אותו לחלום! בלי כאבי ראש, בלי הוצאות מיותרות, בלי להתיש את עצמכם במיליון חנויות שבאף אחת אין את מה שרציתם ובלי טרטורים!


אעצב לכם מוצר בהתאמה אישית לכם ולביתכם, שיסגור לכם את כל הפינות, שיגרום לכם להרגיש שזה הבית החלומי שתמיד רציתם, כי הבית שלכם הוא המקום האינטימי והאישי שלכם, ושם הכי חשוב שתרגישו מדהים!

זה לא רק בתמונות, ולא רק בסיפורים. אפשר לעצב לכם מוצר או כמה מוצרים שיתנו מענה לכל החלומות שלכם, וכשתראו אותם מתגשמים והופכים למציאות - אין תענוג גדול יותר! אתם כבר תראו.


כן, תצטרכו להשקיע כסף, אבל ממש לא לפשוט את הרגל! אבנה לכם מוצר איכותי שיתאים לתקציב שלכם, שישרת אתכם לטווח הרחוק - כך שלא תצטרכו להחליף אותו בתדירות גבוהה וזה כבר יחסוך לכם הרבה כאבי ראש, כספים והתעסקויות מיותרות...


ואיך זה יקרה? נתחיל מלשוחח, לבדוק אם זה בכלל מתאים לכם - עיצוב בהתאמה אישית לא מתאים לכל אחד! אבל אם זה ישמע לי מתאים אני פשוט אגיד לכם ואז נקבע פגישה, שבה אראה את הבית שלכם, נדבר על כיוונים מתאימים ועל פתרונות עיצוביים שיוכלו לעשות אתכם מאושרים, לפעמים אציע משהו שבכלל לא ידעתם שאפשר לעשות.

אחרי הפגישה אחזור לסטודיו, אעבוד על תכנון וייצור המוצר ותוך זמן קצר הוא יהיה אצלכם!


בתום הייצור אגיע כמובן לוודא שהוא מונח / מותקן בצורה נכונה ומתאימה ואשאיר אתכם להנות בתוך החלום החדש.


זה התהליך על קצה המזלג... לפרטים נוספים על עיצוב מוצר בהתאמה אישית לביתכם השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר באתר והתקדמו עוד צעד לעבר הבית החלומי שלכם! https://www.chentaoz.com/contact?lang=he


0 comments
bottom of page