top of page
Search

מעצב אחד שלוש שאלות - חן תעוז מוצרי עיצוב ייחודים מארחת - פרק 6# עם הדס בן יאיר מעצבת פנים לעסקים

בעלי עסקים, גם בזמנים קשים צריך להמשיך לחייך ולהסתכל על חצי הכוס המלאה. נכון, זו תקופה לא פשוטה, אבל בקרוב כולנו נחזור לעבוד ובגדול ועד אז שווה לנצל את הזמן כדי לשדרג ולעצב את המשרד, מה שבטח לא היה לכם זמן להתפנות אליו קודם לכן, ולחזור "ביום שאחרי הסערה" עם משרד מעוצב, רציני ומרשים שישדר את המסר הנכון ויהיה הרבה יותר קל לסגור בו עסקאות ולהשלים פערים ;)

אז איך אתם יכולים לעשות את זה כבר עכשיו? תתחילו מצפיה בפרק 6# של מעצב אחד שלוש שאלות - בו אני מארחת את הדס צ'בוטרו בן-יאיר - עיצוב פנים לעסקים Hadas Chabotaro Ben-Yair מעצבת פנים לעסקים, עם מלא טיפים, רעיונות והשראות לעיצוב, שדרוג ורענון המשרד בקלות ובלי לצאת מהבית! + פה למטה מחכה לכם מתנה 🎁 ממני ומתנה 🎁 נוספת מהדס !

*בעלי עסק עם משרד שבו אתם מעסיקים עובדים נוספים או מקבלים לקוחות? בפרק תקבלו המווון טיפים לעיצוב ושדרוג ממש בקלות, ככה שהעובדים שלכם ישמחו לחזור לעבוד כל יום עם מלא מוטיבציה והלקוחות יהנו לסגור איתכם עסקאות (ידוע שמשרד מעוצב ומרשים מעלה את אחוזי התפוקה של העובדים ואת אחוזי הסגירה עם לקוחות).

*עצמאים שעובדים ממשרד ביתי - דאגנו גם לכם - את הפרק צילמנו בפרויקט של הדס, שבו היא מתכננת משרד ביתי עם קירות זכוכית שמשקיף על נוף של חורשה, נכון שזה נשמע חלומי? צפו בפרק, קבלו רעיונות וישמו גם אצלכם במשרד הביתי!

ולסיום מתוק: 🎁 אני והדס הכנו לכם הפתעה מיוחדת! 🎁 שני מדריכים מתומצתים ופרקטיים עם כל הדגשים הכי חשובים לעיצוב המשרד ולעיצוב התאורה במשרד.

להורדת המדריך של הדס בן יאיר מעצבת פנים לעסקים הקליקו כאן >>> lp.vp4.me/k7qe

להורדת המדריך של חן תעוז מעצבת גופי תאורה יוצאי דופן הקליקו כאן >>>bit.ly/ChenTaozOfficeLight

*רוצים לשאול משהו נוסף אותי או את הדס? להתייעץ נקודתית לגבי המשרד שלכם ולקבל עצה? רשמו את שאלתכם כאן בתגובות או שלחו הודעה ונשמח לענות לכם!

*מוזמנים לעקוב אחרינו:

הדס בן יאיר – מעצבת פנים לעסקים

פייסבוק www.facebook.com/hadasch.design

אינסטגרם www.instagram.com/interior_design_hadas

חן תעוז – גופי תאורה ומוצרי דקור שעושים וואו לעיצוב הבית והמשרד

פייסבוק חן תעוז - מוצרי עיצוב ייחודיים Chen Taoz - Unique Design...






0 comments
bottom of page